torsdag 30 april 2009

Kongen Rallyt 25 April...

...Så var det ju äntligen dax för våran hemmatävling Kongen!


Inga problem alls på besiktningen som gjordes på fredagskvällen
efter Rallybilsutställningen. Det enda som var roligt på besiktningen var att våran blogg blev kommenterad av Resultatservice Marie Ekblad. Hon följer oss sa hon!


Lördagen skulle följas av 5 st Special sträckor.


SS 1: Dagens längsta sträcka, där vi hade riktigt roligt! Vi kom ju även med på en bild i vägbytet på asfalten där Håkan stod o fotgraferade.


SS 2: Den upplevde vi att där var det otroligt mycket sten i kanterna.



SS 3: Oj Vilken underbar sträcka. Helt magiskt att få äran att köra sådana sträckor!!


SS 4: Kommer jag knappt ihåg då jag bara har SS 3 i mitt huvud!



SS 5: Även denna är en riktigt bra sträcka! Fast här var jag i en sten som låg i spåret ochtrodde att vi fick punktering!


Vi kom på plats 12 av 18 startande vilket vi tycker är ett bra resultat!



Vi tackar givetvis Kristianstad Motorklubb samt alla friviliga funktionärer som
gör så att vi kan köra rally...


Nu så laddar vi inför morgondagen då det skall köras DM tävling i Nybro!
Där hade jag tänkt att vi skall komma in på en topp 10 placering!
Vilket blir årets bästa resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar